Bu sözleşme, bir tarafta yazılım hizmet sağlayıcısı Hostiva ile diğer tarafta hizmet talebinde bulunan müşteri arasında elektronik ortamda düzenlenmiştir.
Hostiva, müşteri talepleri doğrultusunda; web sitesi tasarımı, geliştirilmesi, domain & hosting yönetimi, teknik destek ve bakım hizmetleri sunar.
Proje başlangıcı, müşteri tarafından gerekli belgelerin (logo, renk paleti, içerik vs.) teslimi ve ödeme onayından sonra başlatılır. Ortalama teslim süresi proje kapsamına göre değişmekle birlikte ortalama 3 ila 14 gün arasındadır.
Ödemeler, Hostiva tarafından sağlanan PayTR altyapısı üzerinden güvenli bir şekilde alınır. Ödeme yapıldıktan sonra çalışma süreci başlatılır. Taksitli veya parça başı ödeme opsiyonları yalnızca yazılı onay ile geçerlidir.
Proje tesliminden sonra, 30 gün süreyle ücretsiz teknik destek verilir. Bu süre sonunda bakım ve destek hizmeti talep eden müşterilere aylık/yıllık paketler önerilir.
Proje başladıktan sonra yapılan iptallerde iade yapılmaz. Tasarım teslim edilmeden önce yapılan iptallerde %50 hizmet kesintisi uygulanarak iade gerçekleştirilir.
Hazırlanan yazılım ve tasarım çalışmaları, ödeme tamamlandıktan sonra müşteriye devredilir. Ancak kullanılan 3. parti yazılım, tema ve lisanslar Hostiva'ya veya ilgili üreticilere aittir.
Bu sözleşme Türkiye Cumhuriyeti yasalarına tabi olup, olası uyuşmazlıklarda İstanbul (Anadolu) Mahkemeleri ve İcra Daireleri yetkilidir.
Bu sözleşme elektronik ortamda okunmuş, kabul edilmiş ve yürürlüğe girmiş sayılır. Hizmet alımı gerçekleştiren her müşteri, bu sözleşme hükümlerini kabul etmiş sayılır.